Get Lucky

2013-04-18 >> 16:45:25
Man kan verkligen säga att jag har tur med allt, och då menar jag allmänt.
 
Våran tvättmaskin gick sönder i söndags och jag blev helt förkrossad för tvätt tiden i tvättstugan suger pung och mina kläder och Tindras låg blöta i badkaret och jag fick i veckan åka till Media Markt och kolla på en ny tvättmaskin och ville ha en speciell som inte fanns ute i butik men så snälla som de var så fick jag ta en från lagret som någon annan skulle ha egentligen eftersom jag förklara för dem att jag var verklign behov av den och igår fick jag hem den, jag blev så lycklig. Dettablev att jag var tvungen att fixa så någon kunde installera den och jag fick panik ännu en gång och Rikshem sa att det är mitt problem så jag prata med min inneboende om han kände en elektriker och det gjorde han och den där snälla människan kom hit idag och fixade tvättmaskinen. Inte var jag där och kunde tacka honom men ringde och blev helt till mig och nu tvättar jag för fullt, det är nog min lyckligaste dag i mitt liv.
 
 
Det ska bli så skönt med rena kläder och märka hur rena kläderna blir. Tack pappa för du gav mig så mycket pengar att jag kunde köpa för hade jag inte haft dem så hade jag stått där och säkert fått tagit lån eller något, lilla jag vägrar som sagt ta lån om jag inte ska köpa mig ett hus i framtiden med killen, även om det kanske tar 1-2 år innan vi gör det. Nåja nu ska jag tvätta en till maskin och sen är jag ledig.

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Tur att det ordnade sig kram Diana

2013-04-19 @ 05:29:46
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback