Fest hos Annica!

2012-09-24 >> 15:37:42
 
Jag är så lycklig med mitt liv just nu!
Mår bättre i mitt mående och ska nu försöka hitta glöden till att börja blogga varje dag för jag har tyvär haft en väldigt lång break från bloggen.
Men nu är jag i ett stadigt förhållande som jag verkligen mår bra av och har en dotter som är underbar. Och det enda som är jobbigt är väl att vänner kommer och går som dem vill och jag har väldigt svårt att lita på kompisar. Jag vet inte om de är vänner med mig för jag har pengar och att jag är så snäll mot dem att jag bjuder dem på vissa saker men så är det, såklart harjag killkompisar och dem kan man iaf lita på.


Imorgon ska jag till jobbet för idag fick jag vara hemma på VAB för dottern mådde jätte dåligt inatt, så vi bestämde oss att hon skulle vara hemma och sen se om hon blir piggare, inte ett dugg tecken på att hon skulle må sämre så jag meddela jobbet att jag kommer imorgon. Nu ska jag kolla på serier och sen försöka hitta en lägenhet för jag börjar tröttna på att bo i min lägenhet, fast frgan är då var och när jag ska flytta, är inte direkt så jätte sugen på att flytta men hyrorna börjar bli högre och dottern vill ha större rum.
Egentligen kanske hon och jag ska byta rum för jag är knappt aldrig i mitt rum förutom när jag sitter vid datorn eller ska sova, spenderar mer tid i köket och tvrummet.
Fast som jag skrev förut så börjar jag tröttna på lägenheten, har ändå bott här i 4 år snart.. När man har bott så länge i samma lägenhet så tröttnar man på sina tapeter och andra saker som utrymmet..
Vi (killen & jag) har även snackat om att flytta ihop men inte än eftersom vi har inte varit tillsammans så länge. Varför stressa när vi har det så jätte bra nu, men det skulle underlätta för oss att bo ihop för de dagar när båda är lediga så är vi med varandra 24/7. Jag tror även att det skulle kännas mer bättre och kunna säga "vårat hem" än och säga nu "hem till dig eller hem till mig", så vi får se.
 
 
Har som sagt inte bråttom för det är han & jag och vi har hela livet på oss.
Att veta att några följer min blogg som känner han & mig behöver inte bli orolig nu att vi ska köpa/hyra ett hus/lägenheten bara för jag skriver såhär men det är bara något vi har pratat om. Dock så vet jag inte när det här händer, kan hända om 2 - 8 månader.
Tyvärr så har jag inge mer och säga om det här så vi hörs när jag har tid och lust igen, så bye bye!

Kommentarer
Postat av: Millah

Var jätte gärna med och tävla om ett läckert handsmycke :)

http://millahoman.blogg.se/2012/september/tavla-om-ett-handsmycke.html

Kramar // Millah

2012-09-25 @ 08:07:17
URL: http://millahoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback