Waka Waka

2012-10-28 >> 18:40:48
 

Här får du mina bästa kärlekstips för att hålla kärleken och romantiken vid liv.

  • Bjud på kärleksdrycken champagne. Champagne är i romantiska sammanhang den självklara drycken. Ingen annan dryck förmår lika effektivt höja stämningen. (Tycker man inte om det så bjud på något annat som båda gillar)
  • Servera förförisk och romantisk mat. Ostron och choklad är klassiska alternativ i dessa sammanhang, och sägs stimulera kärleken och den sexuella lusten. Även ingefära, mango och mat med e-vitamin har den effekten.(Eller bjud ut partnern om man inte kan laga mat)
  • Förför med ljus. Förför med levande ljus. Det skapar en romantisk stämning och får fart på kärleken.
  • Skriv gulliga meddelanden till din kärlek på mail eller sms. Det räcker att skriva något litet fint men oväntat för att göra din kärlek glad.
  • Ge en blomma för att visa tecken på din kärlek.
  • Ring din kärlek på jobbet eller hemma bara för att få höra hans/hennes röst (och berätta att det är därför du ringer).
  • Säg minst en positiv sak om din partner varje dag.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

Vinnaren av ett valfritt smycke från yoco.se finns nu uppe på bloggen, klicka in och se om det blev du! :D

Direktlänk: http://madelajnee.blogg.se/2012/october/vinnaren-av-ett-valfritt-smycke-fran-yocose.html#comment

Härliga kärleks tips!

2012-10-31 @ 20:15:46
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jätte roligt att du vill vara med i min tävling. Du behöver dock skicka in svaren via formuläret, länken finns i inlägget annars kan jag inte utse dig som vinnaren då de sker via Tourn.

Fin bild på dig.

2012-11-01 @ 19:23:27
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Madame hoffa-En roligare mammablogg

Hej!
Nu har jag dragit en vinnare av en tävling som du har deltagit i. Kika in och se vem som vann, och passa gärna på att anmäla dig till mina andra 2 tävlingar där du kan vinna en Goodiebag och ett tandsmycke. :)
Trevlig helg!

2012-11-02 @ 12:20:16
URL: http://madamehoffa.se
Postat av: livetsnyheter.blogg.se

Hejsan!
Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till folk där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :) dessutom till alla som blir medlemmar får man 50 kr att handla för. Bra va?
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D om du blir medlem själv utan inbjudan får du inga pengar så som 50 kr så bättre att bli medlem av min inbjudan.
http://livetsnyheter.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-massa-grejer-till-en-billigare-peng.html#comment

Du behöver inte lämna den offentligt framför alla utan skriv den i mail adress rutan när du kommenterar.

Om du inte tycker om sånna typer av kommentarer kan du ta bort den och jag ber om ursäkt.

2012-11-03 @ 23:06:01
URL: http://livetsnyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback