En Saknad

2012-10-11 >> 20:49:08
 
När jag öppna min mejl i veckan så blev jag ganska paff eftersom jag har aldrig varit på en galapremiär. Jag har ju vunnit saker men ändå känns det här stort, det ska bli kul för jag tackade ja idag så killen & dottern följer såklart med, men försökte även ta med en kompis men hon hörde aldrig av sig så nu får hon stanna hemma, som sagt henne förlust. Nämligen så var jag snäll som frågade henne men det ska bli kul ändå.
 
 
Nu är bara frågan vad jag ska ha på mig för något, och jag är inte direkt något fan på att shoppa på stan så jag tar väl det som finns i garderoben. Helst vill jag inte lägga upp en bild på vad jag ska ha på mig för det är så ointressant, somliga kommer gäspa. Men naken kommer jag inte vara iaf. Det skulle jag aldrig våga att göra heller inför folk, och vem fan vill se mig naken, som sagt pojkvännen kanske.
 
 
Men men ska prat om något annat nu, som sagt så var jag på gymmet förut och träna men såklart så får jag ont i magen så var tvungen att avbryta efter 40 minuter jag hade varit där. Det gjorde eller gör fortfarande ont när jag hostar. Tanken slog mig att jag har kanske blindtarminflammation men en vän till mig sa att jag har kanske ansträngt mig hårt att det brast i själva muskeln i magen, men fråga inte mig var fan muskeln är eftersom jag försöker träna upp magen, som sagt jag tror mer att det är jävla blindtarmen som jävlas med mig.
 
 
Den vill ut från min kropp. Han ska fan lämna mig en vacker dag och jag kommer inte sörja, förutom att jag kommer få ett litet ärr på magen och då kanske jag tänker att den där jäveln satt där förut, nej men nu ska jag stänga ner datorn och ta vara på mig själv för imorgon har jag sovmorgon till 7.20. hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad roligt! :D Du kommer nog klä dig hur fint som helst!

Svar: Jag hoppas det, är inte direkt värsta modeintresserad. :)
Annica

2012-10-12 @ 11:17:51
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback