Bojangles

2012-10-16 >> 08:42:57
Den här dagen började med att jag och dottern fick sovmorgon för jag är ledig från jobbet :) Helvete vad skönt tänkte jag för mig själv men sen insåg jag att jag ska ner till gymmet (gymma & sola) och efter det så ska jag söka jobb. Just nu känns det som den hä dagen räcker inte alls till. Det hade varit skönt om dagen hade varit längre men tyvärr så får jag väl försöka hinna med det allt det där jag ska göra.
 
 
För imorgon så blir det jobb i Finspång och jag är inte direkt så förtjust i Finspång för varje gång jag har jobbat där så hade det alltid varit skit överallt, nej men nu ska jag inte vara sådär, måste vara positiv eftersom många har blivit så negativ nu när hösten är framme, och det märker man även på jobbet :) inte direkt så kul och komma till jobbet längre.
 
 
Men men om 20 minuter så sticker jag till gymmet och stannar där typ i 2 timmar, och sen får vi se om killen kommer hit idag eller inte för han skulle göra det igår men klockan blev väldigt mycket så han tyckte att han kunde vara hemma. Då blev lilla Annica ledsen för hon tycker om att sova bredvid honom.

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ja ibland känns det verkligen som att dygnet skulle kunna behöva några fler timmar. Och ibland önskar man inget hellre än att dygnet vore kortare :P

Lycka till i tävlingen hos mej! Kram, Ingrid

2012-10-16 @ 15:21:53
URL: http://p0llys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback