Young, Wild & Free

2012-11-06 >> 19:08:13
 
Och såhär ser jag ut nu med mitt hår! Kommer inte glömma den här helgen på ett tag eftersom det hände så många saker på samma gång? När jag ändå är igång så var jag med en underbar kille som håller mig kär och många vet att det är mitt ex men han betyder så mycket och jag har så svårt att släppa honom för mina känslor är såpass starka att jag vill aldrig såra honom... Bara det att han är inte min nu gör mig ledsen för jag kan inte säga "min pojkvän" och visa upp honom för mina vänner! Kom även dåliga saker i helgen att jag blev förbannad på min föredetta väns pojkvän. Han kallade henne hora och äcklig och när han ringde mig och ville prata med henne så sa jag vad jag tyckte om honom, sa hemska saker men står för dem än idag, såklart blev min kompis ledsen den kvällen för hon tyckte det blev för mycket med honom och hennes vänner la sig i så hon gick hem. Efter några dagar så prata jag med henne och fick som svar att hon vill inte vara min vän om jag inte ber om ursäkt till hennes pojkvän. Ehhhh varför ska jag be om ursäkt till honom när han är en idiot som kallar sin flickvän för hora och är äcklig, kom igen? Det var det så nu har hon raderat mitt nr och tagit bort mig som vän på fb bara för jag stod på hennes sida och försvara henne! Det är väl han som ska raderas från hennes liv som förnedrar henne hela tiden! (pojkvänner som är som honom ska utrotas)

Kommentarer
Postat av: Interiorblogg By Anita

Så hyggelig at du ville delta i min Give Away :)

Ha en fortsatt fin kveld :)
Klem

2012-11-07 @ 18:54:58
URL: http://interiorblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback