Trött på skitsnack?

2012-03-14 >> 17:19:51
Jag tror många är det fast egentligen varför? Många säger att de hatar skitsnack men ändå snackar de själva skit om andra och jag står för det att jag snackar faktiskt skit om andra och det står jag för... Jag kan även vara ärlig om personen kommer fram till mig och frågar ut mig! Skulle den där personen som jag tänker på just nu komma fram till mig så skulle jag lägga fram allt för henne och säga vad jag tycker och tänker.


Tänker inte kontakta henne direkt för jag har inte hennes nr och har blockat henne överallt för jag vill slippa henne men det är svårt för mina vänner är vän med henne och då får man höra lita smaskiga saker! Tar nog inte upp vad det handlar om för då skulle nog hon känna sig träffad och sen skulle mina vänner få lida för det! Tänker inte riskera att det händer dem något! Utan jag tycker det är helt okej att snacka skit om man kan stå för det och kan man inte stå för det man säger så ska man inte snacka skit... Kan säga er att jag har träffat några stycken som är så kaxiga när man är med dom själva men sen när den där personen de ogillar så ändrar de sig helt och hållet och smörar för personen.


Idag tycker jag att det är småkomiskt att de håller på så men de växer väl upp någon dag också, för jag var själv så när jag var liten. Knatta runt och snacka skit och sen personen man har snackat illa kommer fram så kramar man om personen som man aldrig har hatat personen och det tycker jag var vidrigt gjort av mig!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej din sockertopp! :)

Nu har jag en tävling där du kan vinna tandbleknings kräm ifrån Brilliantsmile :)

Sjuktkul om du anmäler dig !:) Ha de toppen!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-ifran-brilliansmilese.html#comment



Sen har du ju Dagens blogg också !

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-8.html#comment



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-03-14 @ 23:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback