Somebody That I Used To Know

2012-03-17 >> 01:44:07
Kärleken är verkligen svår i alla lägen och speciellt när den ena vill något mer än den andra, såklart behöver vi kärlek för att känna oss älskade och det är inte bara genom killar utan genom familjen eller inom idrotten. Idag så hade jag väntat på ett sms eller ett samtal från den personen jag älskar. Hur tror ni att det slutade?


Egentligen skicka jag sms till en "killkompis" eller vad man ska kalla honom och bara fråga honom en sak och det var inget om den andra killen men helt plötsligt så kom vi in på honom och jag förklara för honom hur jag mådde och hur det gick och han tyckte liksom att den här killen lekte med mina känslor. Hade såna tankar innan faktiskt och då blev jag ganska irriterad så jag ringde upp den andra killen och skällde ut honom för att han ljuger? Det blev ganska chockad samtal för han sa helt annat till mig den här gången än förra gången och jag märker sånt och blev bara mer irriterad och sen innan vi la på så han "vi tar det här mellan 4 ögon". Oftast när killar säger så menar de sms:a tyvärr för killar är rädda för att ta konflikter med en tjej som är riktigt arg för vi har klös.


Det blev till slut att han skicka 2 sms och ringde 3 ggr och jag svara inte för min mobil låg i mitt rum och ljudlös och sista sms:et var mer typ "ha ett bra liv". Helt plötsligt blev jag så arg så jag ringde upp och han bara klicka av mig och det triggar mig bara mer och mer så till slut svara han för jag skicka ett sms till honom. Han la på luren till slut och då blev jag sur för han blev arg när vi var tillsammans så la jag alltid på luren eller gick min väg och har insett att ska man reda ut saker och ting så ska man prata och inte gå ifrån? Då ska man ha ett trevligt tonläge från bådas håll för att kunna lyssna på varandra för vem vill lyssna när den andra skriker eller låter irriterad.



När vi hade snackat i en timme så kom vi bara fram till att han fortfarande inte vill ha förhållande och att han saknar eller tänker på mig ibland och han fortfarande inte vill ha mitt nummer inlagt eller vill ha mig på msn eller facebook. När man hör sånt där att han vill inte ha mig där så känns det som han skämms över mig eftersom jag har funnits där förut, såklart är inte det allt men vill man inte ha den personen man tycker om på såna sidor så känns det lite skumt. Råkade bli irriterad på det med men orkade inte tjafsa om det utan mer vi sa "vi hörs", såklart somna jag efter samtalet för jag har varit sjukt trött och såg att jag hade fått ett sms från honom, bara jag som trodde att han skulle typ skriva "dra åt helvete" utan det stod "förlåt" oj oj jag blev helt chockad.



Men det jag vill komma fram till att folk förändras inte alltid till det bättre utan de kan även förändras till det dåliga. När man har behandlat personen skit från början så får man väl stå ut med det här. Har jag fel eller vadå? Ska man sitta här och vänta eller ska man gå vidare för ibland så säger han faktiskt "gå vidare om du mår dåligt".

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med :D allt bra?

2012-03-18 @ 10:55:29
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med & missa inte nästa tävling som kommer upp kl 15.00 :D

2012-03-18 @ 11:13:10
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med & tävlar :D missa inte tävlingen idag som kommer upp kl 15.00 :D kram

2012-03-18 @ 12:49:10
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Hej! Du tävlade om ett valfritt smycke, du hittar vinnaren här: http://eemma.se/2012/march/vinnarna-av-4-tavlingarna.html#comment kram

2012-03-18 @ 22:23:32
URL: http://eemma.se
Postat av: jessica

oj, jobbigt läge, jag säger nog gå vidare även om det gör ont som tusan! Önskar dej en fin söndag=)

2012-04-15 @ 09:37:37
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback