Dissad?

2012-03-13 >> 20:54:23

Träffade en kille 2010 och snabbt blev jag förälskad i honom. Hade uppehåll med min dåvarande kille men insåg redan att det inte skulle funka mellan han & mig igen så jag fortsatte med den här killen. Sedan så fick jag höra att han inte vill ha förhållande med en tjej som har barn så jag började träffa andra och det var då han kanske insåg att han gillade mig mer än vad han sa till mig, och när han berätta det för mig så hade mina känslor svalnat för honom men jag gav honom en chans att visa hur mycket han ville ha mig. Man märkte att han talade sanning så vi blev ett par 2011 (feb) och vi var tillsammans i 6 månader och då gjorde han slut för han fick nog av alla killar som försökte få mig och dumma jag tyckte det var kul. Vi bestämde att vi skulle vara vänner och tyvärr hade han så starka känslor att han blev sårad när jag träffade nya killar. Vilket blev till slut att han inte orkade vänta på mig så han börja träffa andra och det var då jag insåg att det var han jag ville ha.

Men jag blev inte arg att han träffade några andra utan jag blev besviken för att han ljög för dem och han & jag har pratat ut om det och han sa så till dem för han ville att det skulle vara så. Vilket jag kan förstå för jag har själv varit i den sitsen att jag förnekar mina egna känslor för att må bra, men just nu så ses vi då och då när båda har tid och vi försöker hitta på saker tillsammans. När som helst på dagarna kan jag få lite små panik för mina hjärnspöken spelar mig ett spratt och ger mig dåliga förslag vad han gör. Men han har lovat mig att tala sanning och jag har även lovat honom att tala sanning till honom. Något som stör mig är att jag går runt och inte vet om det kommer bli han & jag igen. Får ha lite tålamod eftersom han hade det för mig.

Blir kanske lite för personlig på bloggen men som sagt det är min blogg och jag skriver vad jag vill och jag vill gärna dela ut min erfarenhet till er för jag vet att några andra kanske har problem med kärleken. Har ni några frågor så är det bara att fråga så ska jag försöka svara på det..

 

Vad jag tycker ni tjejer ska göra, som t ex när killen inte svarar på era sms så får ni tänka att de kanske har fullt upp med något eller så vet de bara inte vad de ska svara ? Och vad tror ni hur de tänker när ni inte svarar på en gång..

Kan ju vara bra och tänka från båda hållen och svarar han aldrig på dina sms så betyder det verkligen "LÄMNA MIG IFRED" och ett tips (stalka inte personen). Har han inte meddelat något typ (jag vill inge mer, hej då) så är kanske en idiot eller så är han i en sådan period att han inte vet och vad han ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback