What Makes You Beautiful

2012-07-17 >> 16:32:15
Ska snart käka här hemma och sen blir jag barnledig för Tindra ska sova över hos en kompis. Märker att min lilla flicka börjar bli en stor flicka för hon har inte tid att vara med mig knappt. Jag hoppas att hon vet om att jag älskar henne jätte mycket. Varför går tiden så fort för det var inte så länge sen hon var 3 år och var mammig, varför finns det ingen maskinen som stoppar tiden ett tag?? Sen så hoppas jag att hon blir glad över att nästa vecka att vi åker kryssning och sen åker vi till Liseberg + Ullared? Blir sen att hon åker till sin pappa nästa vecka på söndag.. Upp till Uppsala och sen hämta henne igen om 3 veckor? När gullungen kommer hem så börjar hon 2:an och då kommer vi bara ha tid att ses efter jobbet?? Jag vet att jag måste jobba och det vet hon också om men det blir bättre sen när jag & killen flyttar ihop. Betyder att vi får mer tid tillsammans??


Sen så måste jag nog förklara lite här angående förhållandet? Men ni som känner mi så var jag tillsammans med en kille som var 8 år yngre och det funkade inte alls mellan han & mig för han var för omogen och sen tog jag kontakt med mitt ex igen och vi börja umgås som vänner och sen insåg vi att det fanns känslor kvar? Vad ska man säga (gammal kärlek rostar aldrig)? Sen får vi se hur det funkar nu om det håller sig eller inte. Sen har vi några saker att reda ut och så, nej men så jävla allvarligt är det inte men tiden läker alla sår? Alltså än så länge går det bra mellan han & mig! Folk tycker jag är dum i huvudet att jag förlåter honom och samma visa med honom :)



Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback