Last Ones Left

2011-02-22 >> 19:32:43
Är helt slutkörd! Delvis är jag det för jag har jobbat och sen städat här hemma och sen körde jag en liten träningspass och jag är helt slut, kan lova er att det var skit länge sen jag tränade nu! Antar att det är dags att börja igen, det är bara motivitationen som behöver komma igång! Fast tränar jag det här varje dag så kommer jag se resultat innan sommaren, hihi jag ska bli den sexiga bitchen på stranden! ;) Tänkte nu slänga upp en bild på mig och sen fortsätta träna, sen blir det att dra hem till Junior och se Big Brother! Trevlig kväll för min del..? Bara för jag har nycklarna hem till honom, såklart är han på jobbet så jag kan sitta där och stirra blint på den där snygga Martin. såklart dummar jag mig för jag vet att han läser min blogg alltså Junior.. Men klockan går och sitta still gör inte min kropp vacker! Medans ni läser min blogg så svettas jag under tiden..



Hihi ha så kul ikväll?! Eller ni är kanske sjuka och mår dåligt..? Aja jag mår inte heller så bra men det ska inte knäcka min idé, har en liten flicka som heter Tindra som tjatar att jag ska träna med henne! *ler*


Jag just nu bland svett och blod! Har faktiskt ett linne på mig så ni inte tror jag är naken! Så nu ska jag fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, ska jag vara ärlig var jag rätt så okoncenterard när jag såg filmen, hade min laptop i knät..



Tyckte att filmen var lite smårolig, men inte mycket mer än det tyvärr.. Jag blev ganska besviken på den faktiskt, eftersom jag velat se den ett bra tag! ;)



Vad tränar du? :)



Kram!

/Beccy

2011-02-22 @ 19:46:47
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Tasha

bra att du inte är naken då, haha ;) kul att du gillar min blogg, hoppas du fortsätter läsa den!

2011-02-22 @ 20:26:54
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Jag fotar själv med en sonya a330 och den är jag super nöjd med, tar schyssta och skarpa bilder och väldigt använder vänlig om det är första systemkameran :) Kan inte tänka ´mig att den kan kosta mycket mer än 3k om du kan få tag åpå den :) kram

2011-02-22 @ 20:47:30
URL: http://froekenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja men du ser, du har ju tränat :)



Frågan är vad du vill ha tips om. Jag antar träningstips, hur man blir motiverad.



Till att börja med är det vilja. Det tar kroppen 30 dagar att vänja sig vid ett nytt beteende. Att komma in i träningen och se resultat innebär minst 2, helst 3 pass varje vecka under 30 dagar. Efter det bör du hålla på ca 4 veckor till för att det ska bli ett långsiktigt beroende. Fram till dess är det järnvilja!



Sätt upp små mål. Typ "om jag klarar 3 pass denna vecka ska jag unna mig de skorna" (eller den tröjan, den maten, det godiset... whatever.



Belöna dig. För träningsdagbok där du kan mäta resultat. Ökar du vikterna på gymmet? Blir du starkare? Skriv ner hur motiverad du är på en skala från 1-5, om du har sovit bra, ätit bra, druckit bra, hur stark kände du dig 1-5, så har du koll på hur kroppen reagerar vid olika kost, sömn, motivation mm.



Det hjälper mig i alla fall.



Hoppas du fick lite tips och lycka till!!



(Och kul att du hittade till mig)

2011-02-22 @ 20:54:51
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Therese

Låter bra med träningen! Själv får jag inte ens röra på mig nu så stranden får vänta då bebis kommer i april nästa sommar är jag kanske på topp igen. SV visst är det så, han kan i alla fall hjälpa mig att vattna

2011-02-22 @ 20:57:42
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Nellie-Sockertussen

Hej!

Jag har min första tävling på min blogg =)

Tänkte att du kanske skulle vara intresserad av den ;)

Välkommen att delta ;)

http://sockertussen.blogspot.com/2011/02/tavling.html

2011-02-22 @ 21:13:53
URL: http://sockertussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback