Animal In Me

2010-10-03 >> 14:49:19
En ont i magen Annica :)


Bara för jag käkade en massa flott mat och en massa godis ;( Ser ut som en uppblåst liten gris just nu..? Ska ut och springa i veckan som kommer..? *Me love*






Ser ni örhängen jag köpte för 1-2 veckor sen... Såklart blev bilden suddig men det är dödskallar på dem.. Ska nog ta en bättre bild när jag orkar! Imorgon ska jag vara ledig från jobbet men istället ska jag ringa fastighetskötaren för det kommer upp en massa vatten från golvbrunnen när man duschar, har haft så över hela helgen.. Och det känns inge kul när man städade så fint där igår så är det svart på golvet igen ↓ (Det suger att deras fastighetskötare inte kan vara i tjänst på helgerna..?) Vi får helt enkelt inte duscha imorgon förrän de kommer, och jag måste duscha varje dag för annars känner jag mig äcklig, ni ska inte tro att jag luktar apa eller något för det gör jag inte..? Har blivit van att duscha varje dag eftersom mitt ex gjorde det?


Jag pratade med en vännina till mig genom msn om kärleken, och hon sa till mig att man gör slut för en anledning varför ska man gå tillbaka.. (Något inom mig sa ifrån..) Så jag sa till henne att visst kan det ta slut men man kan även hitta tillbaka till varandra kanske inte just nu och kanske inte om 6 månader, är det bara jag som tänker så att om det var riktig kärlek mellan er två så kan man hitta tillbaka till varandra..? Gillar lyckliga slut men jag vet att det finns olyckligt slut för stunden men de ggr jag har sagt "jag älskar dig" och sen varit ledsen för stunden för det har tagit slut så har jag insett att jag var mer sa "älskar dig" till att vara nykär..? Jag kanske får skit för att jag skriver det här men min riktiga och första kärlek hittade jag när jag var 21 år och vi höll ihop i 2 år 7 månader och jag skriver inte det här för att han ska bli glad eller hans syster ska läsa det här men det är så jag känner.. Och jag har haft killar innan honom t ex Tindras pappa men jag var aldrig kär i honom utan mer att vara älskad av någon, såklart fick vi ett barn tillsammans men det tackar jag bara för eftersom hon är mitt allt men jag hade aldrig så riktiga starka känslor som jag hade för en viss person :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt! Jodå bara bra :)

2010-10-03 @ 15:02:54
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har suttit och pluggat så nu ska jag bara ta det lungt och njuta av söndagen!



Hur ska resten av dagen spenderas?



Nu ligger det en fototävling uppe på min blogg. Kul om du är med!

Kram

2010-10-03 @ 15:56:32
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD

jorrå det är bara bra med mig :)



vad gör du då ??? =)

2010-10-03 @ 16:45:54
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: mathilda ♥

sv: Jag tycker den ser puderrosa ut ;) ヅ

2010-10-03 @ 17:05:10
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Här är ditt liv är bra, men inte igår. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 18:44:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback