Poker Face

2010-11-10 >> 10:30:13
Jag fick veta förra veckan att det går förbannat massa rykten men jag vet inte om vad. Utan det är mitt ex som vet om det men han vill inte ta det på telefon utan mer att vi ses. Jag har frågat ut mina vänner om de har hört något och alla säger nej och jag blir bara mer fundersam på vad det är för rykten som gör så att han vill träffa mig, jag vet seriöst inte. Jag har inte varit otrogen mot honom under den tiden vi var tillsammans och jag har inte snackat skit om honom för det finns inge ont om honom att säga, och då funderar man bara på vad det kan vara för det finns inget som kan såra honom eller att han blir sårad. Det jag hatar nest av allt är faktiskt lögner och rykten för jag vet själv att jag brukar tro på rykten innan jag pratar med personen det handlar om, ett stort misstag så jag har försökt nu att det jag hör så går jag direkt till personen och frågar ut om det är sant eller inte. Men varför ska folk gå bakom ryggen och snacka för? Jag förstår mig verkligen inte på dem, men om jag skulle få veta vilka som har sgat något så kommer jag prata med dem direkt och fråga varför de håll på såhär. Seriöst så vill jag inte bli osams med varken med Adam eller dem och gör de där här för att Adam & jag ska bli ovänner, eller vad är de ute efter? Jag hoppas verkligen att han & jag ses snart så jag får veta vad det är för rykten så jag kan svara på dem, och hoppas att de ger sig. Jag kan lika gärna påminna dem som läser min blogg att jag är singel och skulle ni se mig på stan med en kille så kan det faktiskt vara en killkompis för jag säger samma sak som jag säger till mina vänner. Jag vill vara singel ett tag och vill inte ha något förhållande ett jäkla tag och om jag sover över hos killar så betyder det inte att jag har sex med dem, varför ska jag ens förklara mig när jag är singel och visst det var ca 3 månader sen det tog slut mellan mig & han men ska jag leva som en nunna resten av livet och han träffar säkert en massa heta brudar just nu? Varför kan ni inte bara låta mig vara och låta mig spela mitt "spel", självklart låter jag andra vara när jag vet själva att deras förhållande går ut på svek & lögner? Ska jag vara ärlig så är det inte mitt problem att de har det så det är därför jag låter det vara? Är det någon som håller med mig, fast visst jag kanske ska vara hemma för att visa respekt för den killen jag ville dela mitt liv med men det finns även andra respekt att man inte snackar skit om personen eller såra honom? Jag har inte hört av mig till honom för jag vet att vi tyckte om varandra så mycket att det här var jobbigt för oss båda. Ingen verkar fatta det?


Varför det tog slut? Jag var tyvärr en riktig hagga på slutet, men det var inte bara därförutan jag var en svartsjuk jävel. Jag litade inte på honom och fråga mig inte varför för han hade aldrig gjort något dumt mot mig, men mina hjärnspöken sa hela tiden att han ljög och att han hade andra snyggare tjejer. Kan man vara en idiot som tror på sina hjärnspöken och jag kan ge er svaret "JA"!? Det blev för mycket för honom och jag förstod verkligen inte hur han kunde stå ut med mig under den långa tiden? Sen var det att jag hade dåligt självförtreonde och jag tryckte ner mig själv så mycket jag kunde och han fick lika mycket skit han med, bara för det här så gick vi skilda vägar och det var tufft för oss båda för jag älskade honom över hela mitt hjärta och han lika så, men han såg ingen annan utväg så han tyckte vi skulle säga hej då och jag gick med på det..?


Det är såhär nu och visst jag ångrar ibland att jag aldrig skulle behandla honom som skit för han var en underbar pojkvän som jag ville dela mitt liv med. Lätt som det är så lär man sig av sina misstag, och under sommaren så har jag byggt upp mitt självförtreonde och ibland kan jag bli osäker men inser senare att jag är riktig hot mama. Det finns ingen annan brud som är som mig, man ska vara glad att det finns bara en som är som mig och de som snackar skit om en sådan snäll och underbar tjej som mig får tillbaka skiten någon gång. Vad som händer kan jag inte svara för jag tänker inte röra ett finger eller käften för deras skull?





Kommentarer
Postat av: senna

sv: det kanske du tycker, men inte jag :) tack gud för att alla har olika åsikter ;)

2010-11-10 @ 11:44:06
URL: http://sdervishaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt med rykten..



sv: hon flyttar med sin kille upp till hans familj, dom har bott här några år nu & nu är det väl dags för hans familj att få träffa dom lite mer..

2010-11-10 @ 12:41:30
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jaa :) Såg du Desperate Housewives igår? :)

2010-11-10 @ 12:42:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: MADDES

Tack tjejen. Fasen vad trist det är med rykten, att folk inte har bättre för sig :/

2010-11-10 @ 13:35:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: C

Rykten är inte roligt :(



Och hjärnspöken är det värsta som finns! Vet precis vad du menar!

2010-11-10 @ 14:05:51
URL: http://carrosandberg.blogg.se/
Postat av: Kimberly

ajdå.. gillar inte sådana situationer. men allt kommer nog att bli bra! :)

hur mår du annars? kram

2010-11-11 @ 22:31:51
URL: http://kiwberly.blogg.se/
Postat av: My

Pain sånt där

2010-11-15 @ 21:46:52
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: Linnea

det är både jag och vanessa som sjunger, vi har likadana röster. Men det är hon som spelar gitarr,men vi är vi duktiga? och hon såklart :)

2010-11-16 @ 15:30:07
URL: http://makeuphair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback