Rawhide

2010-05-14 >> 01:53:04
God kväll... Känns som jag har tappat lusten att blogga men det är för det är så mycket som händer omkring mig..?

Är också sjuker för jag har en jädrans jobbig migrän...



En härlig fredag kommer det bli imorgon, kommer vara hundvakt fast kommer inte gå ut med honom för jag har ont i nacken och ryggen så en annan kompis skulle komma förbi och gå ut med honom.. Illa gjort av mig men jag vågar inte riskera att gå ut med hunden ifall han skulle rycka och det skulle skada mig ännu mer, i am gentle! Men efter jag har varit hundvakt så ska jag bara ta det lugnt och kolla på film, riktigt mysig hemmakväll blir det i helgen! Vi ska käka en massa godis och dricka cola så vi spricker, och sen om det blir fint väder i helgen så ska vi ut och springa av oss ruset! Men det beror helt enkelt om smärtan försvinner från nacken och ryggen annars blir jag sittandes i sängen och tar det lugnt, och läsa Kalle Anka! Antar att den ska komma senare idag iaf! ;)


Men nu ska jag spela lite på king.com och sen blir det sängen, men när jag säger sådär så blir det att jag är vaken till tre..! Dock måste jag upp tidigt och söka jobb innan jag går till Neo så jag måste upp vid nio.


Tänkte fråga er om ni såg Bella & Tyra show förut, men jag kunde inte se hela för det hackade och efter några minuter så var jag tvungen starta om så till slut så tröttnade jag på det, såklart tittade jag bara på det för att se hur Kissie var i tv:n! Men måste säga att hon måste verkligen komma ner på jorden för det där var så jäkla oförskämt och på henne lät det som hon vore värsta kändisen t ex som Angelina Joline, är man bara "sveriges största bloggerska" så kan man iallafall vara trevlig och visa tacksamhet att de ville ha dit henne! ;)


Jag vill få bort min migrän men hur..?


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: skönt:) allt bra idag? leggingsenkommer från bikbok:)

2010-05-14 @ 11:23:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emelie

hoppas migränen är borta idag! jag sitter och kollar på det nyaste avsnittet av Bella och Tyra show!

2010-05-14 @ 16:52:10
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: LORISSA

Nu åskar det för fullt hos mig så datorn ska stängas av, men kanske du har tid att läsa mitt senaste inlägg och lämna en åsikt? Tror du att hippiekulturen är något för mig? ;)

2010-05-14 @ 20:25:21
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: pelle

Du, har migränen blivit bättre?

2010-05-14 @ 22:40:42
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anneli

Kul att du är med o tävlar hos mig :)

2010-05-14 @ 23:36:10
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback