Noise in my head

2010-05-09 >> 13:45:20
Som alla söndagar så är jag ensam i min lägenhet med min dotter och vi tänkte att vi kunde träna lite i vardagsrummet! Riktigt dåligt går det för mig eftersom jag kan inte hålla balansen..! Vilket betyder att jag måste träna mer på att hålla balansen! Det går riktigt bra för Tindra iaf men hon har sin stil när hon tränar, så ni som inte är viga så testa inte på Tindras träningsvideo, men vill ni ha en fin kropp till sommaren så kanske ni borde testa. Vi tränade i ca 30 minuter och nu ville hon bada för hon blev för svettig, och jag gjorde såklart badvatten till henne och tänkte att jag har tid för mig själv en stund, såklart ville jag gå in på min blogg då! Vet att det låter som jag är besatt i bloggen men det är jag inte, men just nu sitter jag väldigt mycket vid datorn för det är så mycket omkring mig och jag kan inte jonglera mera med problemen!


Visst jag tänker inte berätta varför jag är så dåligt humör..! Men jag känner mig orättvist behandlad av vissa och en del lyssnar inte när jag säger ifrån utan de går sin väg och låter mig stå kvar och grubbla i min ensamhet, det är jobbigt att känna sig som det vore allt mitt fel. Borde jag också gå min väg!? Men som igår ville jag ringa till en viss person men min kompis sa till mig att om personen bryr sig om dig så hör hon/han av sig, och till min förvåning så har inte personen hört av sig inte ens fråga hur jag mår och varför jag beter mig såhär, och till mitt försvar så verkar det vara ett avslutat kapitel mellan oss om inte personen kan märka varför jag blir ledsen. Har grubblat hela helgen och jag är verkligen glad att Anneli var hos mig dom dagar och lyssnat och kollat på film med mig..


Förresten så lägger jag upp några bilder från idag, har som sagt en dålig dag så det vore snällt om ni la bort all kritik på hyllan idag? Och kanske ge mig beröm att jag kan öppna mig?


Tränar armhävningar

Tindra tränar också armhävning

 






Kommentarer
Postat av: Julia

svar. okej. Nä jag har inte så mycket och göra jag heller :)



kramra

2010-05-09 @ 15:47:15
URL: http://juleas.blogg.se/
Postat av: Anneli

naaw saknar dig med sötnissen annica :( <3 förlåt för igår igen :(<33

2010-05-09 @ 16:20:57
URL: http://annelijeannette.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: usch:/ det är svårt att få jobb nu! allt bra med dig annars?(:

2010-05-09 @ 18:22:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara - TÄVLING

Svar:

Kul att du är med och tävlar!

Lycka till! :)

2010-05-09 @ 19:04:15
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: emma

ungt;d vad ar hänt idag då?:)

2010-05-09 @ 19:48:17
URL: http://ttrasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback