I just wanna Love you

2010-06-30 >> 10:25:30
Nu funkar mitt internet som det ska! ..Igår så krånglade den hela dagen så jag var med Anneli och hittade på en massa bus!


Eller på kvällen var det mer att sitta på min balkong och titta ut på vilka som kom hem från jobben och en av dem var Hanna, men igår så vaknade jag runt 12 och hade skit ont i magen! Det är väl klart att jag får det när jag bara lever på energidrinkar just nu, så jag duschade och satte på mig kläder och satt här vid min dator som krånglade varje minut och till slut så ringer Anneli och frågar om vi skulle vara med varandra, så vi bestämde att hon skulle komma hit och vi skulle gå en långpromenad eller mer sitta någonstans och prata, sen blev vi allt för rastlösa att bara sitta på en sten utanför hos mig typ så vi gick lite varstans och då ringer hennes mamma att maten är klar så vi går hem till henne! Och såklart så ser jag Adam går nerför trappan och jag fick lite småpanik vad jag skulle göra men min bästa räddning var att titta ner i backen och inte möta hans blick, och då säger min kompis "Annica, han tittar på dig och vinkar" jag tittar upp och räcker upp min hand men då såg inte han mig och då fortsatte vi att gå och jag stannar upp för jag känner att det gör ont i mitt ben och Adam står lite längre bort och vänder sig om tydligen och ler mot mig men jag tittar inte upp för jag är rädd att möta hans blick och Anneli sa till mig flera ggr att jag är dum i huvudet.. :(


Men sen satt vi utanför hos Anneli och då kom en liten pojke som brukar leka med Tindra som heter Herman och han visade vad han hade i sin burk och det var tydligen en konstig flygfä som han har tagit bort vingarna på och då frågade jag honom "hur skulle det kännas om någon ryckte av dina armar" fick inge svar fast det var väl inge konstigt eftersom han är bara 6 år, så han blev väl rädd eller något och gick hem! Såklart fick vi värsta idén att åka och bada i Svärtinge så Anneli packade sina saker och jag gick hem och packade ner och fixade ordning fika och for iväg dit runt 6 tiden och det var så skönt, och Anneli är verkligen en badkruka! Måste göras om?


Fast vi var inte ensamma där för det trodde jag eftersom att klockan var så mycket men nej. För det var minst 15 stycken där och det var flest pojkar och de glodde som fan sa Anneli och det första jag tänkte var "är jag fet i min gula bikini" och Anneli tänkte mer "gud de tycker vi är heta".. Men jag var mest i vattnet och stod på händerna och försökte fångar fiskar med mina händer men jag misslyckades totalt.. ;)


Mitt på en sten satt vi och tittade omkring ;)

 

Badstranden ;)

 

Här vill jag stanna för evigt!


Kommentarer
Postat av: Annie

Härligt! :) ser att du med har stekt på stranden idag! :D

2010-06-30 @ 17:47:50
URL: http://anniepannii.blogg.se/
Postat av: Floosan

Va roligt att du vill vara med och tävla, stort lycka till =)

2010-06-30 @ 21:33:27
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Annika

Ja det kan jag förstå... ser underbart ut!

2010-07-02 @ 13:54:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

God morgon sötnos :)



Kramar från USA

2010-07-02 @ 18:32:18
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Nicole (Nagelterapeut och mamma)

Vill bara meddela att du har vunnit liberotävlingen i min blogg! =)

2010-07-02 @ 23:12:35
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Annie

allt bra idag? :)

2010-07-05 @ 21:45:18
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback