Live Your Life

2010-02-18 >> 20:35:58
God kväll!

Jag funderar på att göra ordning nudlar och rostat lök och sen slå på en film och vila magen! Vilket jag behöver just nu eftersom jag har haft problem med magen i 2 dagar..? Skönt och ha magvärk och samtidigt jobba med det, har varit på jobbet idag och jag tänkte först gå hem vid 2 tiden men jag tänkte att 2 timmar till gör ingenting! :)


Men nu ska jag ringa killen och fråga om han vill komma över och se på film med mig & tindra (Egentligen har min pojkvän varit duktig för han körde med körskolan förut idag och de tyckte att han körde bra, kommer han få körkort före mig nu..?) som en del vet så hade jag ett mål att få körkortet före honom men det känns just nu som det blir han som får den före! Och det spelar egentligen ingen roll vem som får den först fast får han den först så får han skjutsa mig lite! Vilket han inte har något problem med, det kommer även bli att jag kommer få skjutsa honom när han ska ut och festa med sina vänner! Vill inte direkt vara den elaka flickvännen! :)


Och jag färgade håret igår fast det syns inte på bilden, how good was it really! Jag och Tindra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback