ace of spades

2010-02-21 >> 22:54:22
Hejsan!


Nu sitter man här igen och har jätte ont i magen.. Jag måste verkligen ringa till sjukvårdsupplysningen imorgon innan jag sticker till jobbet..? Dock så är jag lite rädd att de ska säga att jag måste till vårdcentralen och ta tester, såklart så måste jag det om de skulle säga det! Vilken tur jag ska ha med min mage! Förstår verkligen inte på den för jag har inte stressat idag och jag har mest tagit det lugnt men det går verkligen inte över, men jag har även käkat mat för att stilla hungern men då får jag mer ont i magen och när jag rör på mig så gör det också ont! (Help me!)


Men nu funderar jag på att sätta på en film och ligga i sängen och dricka en massa vatten. Eftersom killen säger att magen kanske mår bättre om den får något annat än mjölk och juice, som min kompis trodde förut att jag kanske är laktosintolerant men jag har för mig att om man dricker mjölk så blir man jätte dålig och går på toan hela tiden, kan ha fel om det för jag är inte någon expert, men jag hoppas verkligen inte att jag har det.. Jag känner 2 stycken som har det och jag har provsmakat deras "mjölk" och det smakar vidrigt! :) Så jag håller tummarna att det kan vara något annat! Iallafall något som går att bota på en dag, sån tur kommer jag väl inte att ha! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin blogg du har!



Sv: Kul att du är med.

Din lott är nu räknad och en vinnare dyker upp på bloggen senare idag.

2010-02-22 @ 14:08:17
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejsan,

vinnaren av boken "14år till salu" är nu dragen.

Tyvärr blev det inte du som vann, men kika gärna in på bloggen och gå in på vinnarens blogg och gratta henne! :)

Bättre lycka i nästa tävling!

2010-02-22 @ 17:05:39
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback